23 Mayıs 2009 Cumartesi

MUHTEŞEM OYUN MUTHİŞ GALİBİYET

bugün oynana kagıthane maçını bol gol pozisyonu ureterek fazla pozisyon vermeden 3 0 gibi net bir skorla kazanan takımımı yürekten kutluyorum herkeze bu takımın iyi bi takım oldugunu kanıtladıkları için alınlarından öpüyorum maçı seyredenleri bu grupta şampıyon olması gerekn takımın y. ortabayır olması gereektigini soylemleride beni ayrıca sevindirdi emeklerimizin karşılıgını gördügümüz içinde çok mutluyum kalan 3 maçımızıda kazanıp en azından grubu 2.bitirmeyi hak ettigimizi düşünüyorum.ilk yarıda soyunma odasıan can ve ömer ve hasanla yakaladıgımzı pozisyonları gle çevirebilseydik.5 6 sfır onde girecektik fakat sadece hasan ve can la iki tanesini degerlendirebildik kagıthane maçına şu kadroyla çıktık.
---------------serhat8------------
osman6.5---ümit6.5---görkem8---dogukan6.5
---------------------ali5.5
taha9-------ömer7.5----hasan8---sercan5.5
----------------------can8.5-----------------
dk40burak5
dk45namık kemal4.5
dk49emre4
dk50onur5.5
-bu maçta kagıthanenin en iyi oyuncuların sol bekini paçavraya çevirip kagıthanin sol tarafını kolidora çeviren taha ayrıca kutluyorum.ümitide kınıyorum kafana göre oynadıgın sürece seninle ilgilenmeme karaı alıcam ümit senden gol atmanı asist yapmanı 4 tane adamı çalımlamınımı istiyorum ki sen boyle oynuyosun.rakıpten once mudaleni yapıp rakıbin hucum oyuncularına topu aldırmadıgın kazandıgın toplarla kenaroyncularına kazandırıp görev yerine donmen gerektigin i çoktan ogrenmiş olman lazım ileri gidecegimiz yerde oyun bilgisi açısından geri gidiyosun kendine yazık ediyosun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder